concept cars

KONSEPT
OTOMOBİLLER

Lexus konsept otomobilleri geleceğin tasarımları konusunda merak uyandıran kesitler sunuyor.

Dizayn İnavosyonu

DIZAYN
INAVOSYONU

Lexus’un dizayn ve inovasyon anlayışını inceleyin.

Hibrit Otomobiller

HIBRIT
OTOMOBILLER

Lexus Hybrid: Elektrikli motor ve benzinli motorun akıllı buluşması

lexus showroom

LEXUS
SHOWROOM

Lexus showroomlarımız hakkında detaylı bilgi alın

GS F

5 KİŞİLİK BİR SPOR ARAÇ OLARAK HEYECAN VERİCİ SÜRÜŞ PERFORMANSI VE LÜKSÜ BİR ARADA SUNUYOR


DIN hp 477
CO2 emisyonları, birleşik 260
Yakıt tüketimi birleşik (lt/100km) 11,2
Hızlanma [0 - 100 km/sa] (sn) 4,6
Maksimum hız (km/sa) 270

0,00 TL

GS F

5 KİŞİLİK BİR SPOR ARAÇ OLARAK HEYECAN VERİCİ SÜRÜŞ PERFORMANSI VE LÜKSÜ BİR ARADA SUNUYOR

El yapımı 5.0 litre V8 benzinli motordan alınan 477 DIN hp lik güç ve 270 km/sa lik maksimum hıza sahip olan GS F inanılmaz bir sürüş zevki veriyor. Yarış tipi 8 ileri Spor Direk vites otomatik şanzıman ve Tork Vectoring Diferansiyeli ile GS F, Almanya’daki Nürburgring yarış pistinde mükemmel bir yüksek hız performansı ve yol tutuş karakteristiği gösterdi.

Müthiş dörtlü egzoz sesini, sürücü odaklı göstergeler, Alcantara döşeme ve eşsiz 17 hoparlörlü Mark Levinson audio sisteminin yanına koyduğunuzda keyfiniz daha da katlanacak.

gs350 quote 200x200 black

TÜM F SERİSİ MODELLERİN RUHUNDAKİ GERÇEĞE UYGUN OLARAK, HER NE ZAMAN VE NEREDE OLURSA OLSUN ARACI SÜRDÜĞÜNÜZDE ONDAN HEYECANLAMANIZ İÇİN GS F'İ GELİŞTİRDİK.

Yukihiko Yaguchi, GS F Baş Mühendisi

ARAÇ ÖZELLİKLERİ

GS F ‘İ DAHA İYİ TANIYIN

GS F ‘i sürerken – Önemli Noktalar

ÖNEMLİ NOKTALAR

Zorlu Nürburgring 24 saat yarışlarında ve Colorada’daki Pikes Peak Heal tırmanışlarında test edilen bu 5.0 litrelik V8 motor spor performansındaki tüm benchmarkları sıfırladı. Normal hava emişli demek gecikmeden ani tepki veren ve inanılmaz sese sahip olmaktır. Silindir kapağı ve diğer hareketli parçalar Yamaha Motor Sporları(LFA süper spor V10 aracın motorunu temin eden) tarafından mühendisliği yapılırken en son montajı Tahara fabrikamızda gerçekleşmektedir. Özel bölmelerde herbir motorun balansı titreşim ve gürültüleri incelenerek inanılmaz derecede çabuk hızlanmayı sağlayan bu sorunsuzluk elde edilmektedir. Ayrıca, LFA için geliştirilen Aktif Ses Kontrolü ile heyecan verici bir akustik deneyimini, motor ve egzoz seslerindeki notaların harmanlanarak yaratılan muhteşem GS F film müziği ile yaşabileceksiniz.

GS F kabin içi – Önemli Noktalar

ÖNEMLİ NOKTALAR

GSF Lexus ‘Takumi’ ustaları tarafından Motomachi fabrikamızda ürretilmektedir. 25 yıldan daha fazla tecrübeye sahip olan her bir Takumi ustası en ufak kusurları bile tespit etmede uzmandır. Onların bu heyecan verici yeteneklerini son derece hassas işlenmiş audio düğmelerine veya derilerin birleşme yerlerindeki dikişlere ilk dokunduğunuzda algılayabilirsiniz.

Araç boyasının ışıldaması için gövde gerçekten çok yorucu olan elle zımparalanmaktadır. En son test sürüşünden önce, Takumi ustaları özel bir odada aracı çalıştırarak hem tecrübeli kulaklarını hemde stratejik olarak araç içine yerleştirilen mikrofonlarla aracı dinlerler.

GS F de güvenlik- Önemli noktalar

ÖNEMLİ NOKTALAR

GS F'de güvenlik çok ciddi olarak ele alınır. Araç içindekilerin korunmasını sağlayacak taban yapısı, darbe engelleyici sağlayan gövde ve sürücüye yardımcı teknolojiler sürüşünüz esnasında güvenli seyahat etmenizi sağlayacak unsurları GS F'de standart olarak bulabilirsiniz. En güvenli sürüşü sunan sinamik kontrol sistemi durum ne olursa olsun önceden belirlenen sürüşü sağlamaktadır. Kör nokta uyarı sistemi geri yönde trafik uyarı sistemi bu araçta bulunan akıllı güvenlik örneklerindendir.

8 İleri şanzıman

8 İLERİ ŞANZIMAN

V8 motor gücünü 8 ileri Spor direkt geçişli sıralı şanzımana iletir. Manuel modu seçtiğinizde direksiyon üzerindeki vites kulakçıkları ile spor performanstaki keyfiniz artacaktır. Direksiyondan vitesi küçülttüğünüzde (sadece 0.2 saniyede gerçekleşir) vite geçişleri sırasında gaz kelebeğinden gelen kendine has bir sesi deneyimleyebilirsiniz.

Aktif Ses Kontrolü

AKTİF SES KONTROLÜ

GS F'in sesini SPORT S veya SPORT S+ moduna değiştirerek ayarlayabilirsiniz. Bu modlar seçildiğinde Aktif Ses Kontrolü devreye girer. Aktif Ses Kontrol sistemi spor sürüş deneyimini tamamlayacak şekilde aracın egzozundan gelen notaları yükselterek kabin içindekilerin keyfini arttırır.

Sürüş Modu Seçimi

SÜRÜŞ MODU SEÇİMİ

Sürüş Modu Seçimi ile aracın performansında ince ayar yapılabilir. ECO modunda günlük sürüşte emisyonlar azalır ve yakıtı tüketimini düşürür. Normal modda sürüş konforu, ekonomi ve güç arasında ideal bir denge sağlar. CUSTOMIZE modunda GS F i kendi ruh halinize uyan modu ayarlamanıza yardımcı olur. Gelişmiş performans tepkileri içinse SPORT S veya SPORT S+ moda kolayca geçebilirsiniz.

Rijit şasi / Süspansiyon

RİJİT ŞASİ / SÜSPANSİYON

GS F'in öne çıkan yol tutuşunun temelinde yüksek rijitliğe sahip gövdesi bulunmaktadır. Gövde birleşimleri, laser kaynak ve çoklu punta kaynağı gibi çok sayıdaki özel üretim teknikleri dayanımı daha fazla arttırmaktadır. Düz yoldaki ve virajdaki yol tutuşu çok noktadan bağlantılı arka süspansiyon sayesinde elde edilmektedir. Yüksek gerilimli çelik ve dökme/dövme alüminyum beraber kullanılması ile ağırlık azaltılır ve son derece hassas titreşimsiz bir yapı sağlanır.

Spor VDIM(Araç Dinamik Yönetim Sistemi)

SPOR VDIM

Spor Araç Dinamik Yönetim Sistemi (VDIM)çok güçlü olan GSF'den sorunsuz ve güvenle keyif almanızı sağlamaktadır. Gaz kelebeğini, direksiyonu ve süspansiyonu ayarlar ve VDIM devreye girenceye kadar merkezkaç kuvvetinin genişlemesine izin verir. GS F'i aşırı derece zorlamaya hazırsanız Spor VDIM sistemini tamamen kapatabilirsiniz.

Tork Vectoring Diferansiyel

TORK VECTORİNG DİFERANSİYEL

Sürüş zevkini daha fazla arttırmak için tasarlanan GSF'in bir özelliği olan Tork Vektoring Diferansiyeli üç çalışma moduna sahiptir: STANDARD, kıvrak performans ve yüksek hızdaki yol tutuş dengesini ayarlar, SLALOM, direksiyondan gelen hareketlere hızla cevap verir, TRACK, yarış pistinde sürürken dengeli viraj alma yeteneğini tutarlı şekilde devam ettirir.

V8 Motor

V8 MOTOR

EL yapımı, steteskop ile ince ayarı yapılmış olan bu inanılmaz 5.0 litrelik V8 motordan 477 DIN hp lik güç ve 530 Nm lik tork elde edilmektedir. Silindir kapağı ve tüm hareketli parçaları yüksek motor devirlerinde maksimum güç üretecek şekilde tasarlanmıştır. Heyecan verici sesler çıkaran bu gelişmiş ses mühendisliği harikası, 3000 dev/dak’ya kadar derin rezonanslı bir ses çıkarır. Motor devri 6000 dev/dak üzerine çıktığında, sert hızlanma sırasında daha tiz bir ses üretir.

3 Bölgeli Klima

3 BÖLGELİ KLİMA

Dünyada ilk kez nanoe® teknolojisinin kullanıldığı GS F’nin iç mekanı elektronik olarak kontrol edilen üç bölgeye ayrılmıştır. Ön koltuklarda oturanlar kendi isteklerine göre klima ayarlarını ön göğüs üzerinde bulunan panelden veya uzaktan kumanda ile ekran üzerinde yapabilirler. Arka koltuklarda oturanlar ise arkada bulunan kendi kontrol panellerinden klima kontrollerini gerçekleştirbilirler.

Arka Isıtmalı Koltuklar

ARKA ISITMALI KOLTUKLAR

Arka koltukların dış kısımları kendilerine ait panelden kontrol edilerek ayrı ayrı ısıtılabilir. Arka orta kol dayamaya yerleştirilen ve LCD ekranlı panelden ayrıca arka koltuklarda oturanlar için klima ayarı, müzik sistemi kontrolü ve arka cam perdesinin açılıp kapanmasıda sağlanabilir.

Spor koltuklar

SPOR KOLTUKLAR

Lexus’un bir özelliği olan entegre köpük sistemine sahip yeni yüksek sırtlığı olan koltuklar, yüksek bir sarma ve kavrama özelliğine sahiptir. Motorsporlarından esinlenilen bu teknoloji sayesinde klasik döşemelere göre daha fazla konfor ve yanal destek sağlar. Sürücü ve ön yolcu koltuklarını ısıtabilir veya havalandırabilir.

Spor direksiyon

SPOR DİREKSİYON

GS F’nin kalın spor deri direksiyonu yüksek performanslı sürüş sırasında daha iyi kontrol sağlar. Direksiyondaki vites kumandalarının yeri, şekli ve kullanım şekli de hızlı ve hatasız vites geçişleri için optimize edilmiştir.

Kör nokta uyarı sistemi (BSM)

KÖR NOKTA UYARI SİSTEMİ (BSM)

Arka tampona takılı radar cihazları, dış yan aynalarında görülmeyen yan şeritlerdeki araçları algılar. Sürücü şerit değiştirmek için sinyal verdiğinde bir araç kör noktaya girerse, ilgili dış yan aynada uyarı sinyali görüntülenir.

Geri manevra uyarı sistemi (RCTA)

GERİ MANEVRA UYARI SİSTEMİ

Geri Manevra Trafik Uyarısı işlevi, Kör Nokta Uyarı Sistemini kullanarak otoparkta aracın arkasına yaklaşan araçları algılar. Gerektiğinde sizi sesli uyarı ve dış yan aynadaki görsel işaret ile uyarır.

10 Hava yastığı

10 HAVA YASTIĞI

Güçlendirilmiş çelik yolcu kafesine ilave olarak 10 adet hava yastığı araç içi güvenliği en optimum seviyeye çıkarmıştır. Arka orta yolcu hariç tüm emniyet kemerleri darbe azaltıcı özelliğe sahipken ön sürücü ve yolcu diz ve yan hava yastıklarının yanında 2 aşamalı baş hava yastıklarına sahiptir. Arka camların olduğu koltuklarda yan hava yastıkları yolcuları korurken perde hava yastıkları kabinin her iki tarafında boylu boyunca uzanır. Bu olağanüstü güvenlik seviyesi GS F’de standart olarak sunulmaktadır.

EŞLEŞME YOK

Aramanızla eşleşen araç özelliği yok. Lütfen aramanızı genişleterek tekrar deneyin.

AKSESUARLAR

LEXUS AKSESUAR SEÇENEKLERİ İLE GS F ARACINIZI KİŞİSELLEŞTİRİN

AKSESUARLAR
Tümü
Dış
İç
Araç Bakımı
Güvenlik

EŞLEŞME YOK

There are no available accessories for this filter. Please select another filter.

Size en iyi deneyimi sunmak için sitemizde çerez uygulaması bulunmaktadır. Eğer ayarlarınızı değiştirmeden devam ederseniz çerez kullanımımız devam edecektir. Teşekkür ederiz.

DETAYLI BİLGİ İÇİN