Skip to Main Content (Press Enter)
Ne aramıştınız?
Lexus Hikayeleri

Sınırları Zorlamak

Eiji Toyoda, dünyanın en rafine otomobilini üretme vizyonunu açıkladığında rakipler Lexus’u ciddiye almadı. Ancak LS modeli piyasaya sürüldüğünde, Lexus üç alanda sınırların nasıl zorlanacağını tüm dünyaya gösterdi.

ÜRÜN KALİTESİ

Rakiplerimiz, ilk nesil LS’i gördüklerinde bu kalitede bir otomobilin üretilebileceğine inanmadı; ancak Lexus bugün bile, detaylı biçimde incelenen ve yakından takip edilen bir marka.

 

ABD’DE 1 NUMARALI İTHAL MARKA

Piyasaya girişinden yalnızca iki yıl sonra, Lexus kimsenin mümkün görmediği bir başarıya ulaştı: rakiplerini geride bırakarak ABD’de lüks ithal markalar arasında birinci sıraya yükseldi.

 

MÜŞTERİ DENEYİMİ


Lexus, yalnızca mükemmel otomobiller üretmekle kalmadığını; müşterilerini de önemsediğini kanıtladı. İki müşteriden gelen fren lambası şikâyeti üzerine:

  • 8000 araç geri çağrıldı,

  • Müşterilere ikame araç verildi veya teknisyenler evlerine gönderildi, 

  • Her araç teslim edilmeden önce yıkandı ve yakıt depoları dolduruldu.

 

Bu yaklaşım, Lexus’un müşteri deneyimini endüstride yeni bir standarda taşıdı: Kusursuz ürün kalitesi, ezber bozan başarı ve misafir gibi görülen müşteriler.